Customer Intelligence - Integraal klantbeeld

Customer Intelligence - Integraal klantbeeld

Er is één belangrijke uitdaging voor marketeers die telkens terugkeert: hoe zorg ik voor een consistente customer experience en zet ik mijn klant daarmee echt centraal? Klantgedrag is inmiddels in alle fasen van de customer journey te volgen en te analyseren. Maar hoe creëert u nu die ene plek waar beslissingen worden genomen en waar vanuit de klantervaring wordt georkestreerd?

Verzekeraar Interamerican zet serieuze stappen richting GDPR-compliance
28 juni 2017 [03:35], 547 views

Verzekeraar Interamerican zet serieuze stappen richting GDPR-compliance

Steeds meer verzekeraars transformeren naar een digitale organisatie. De bescherming van persoonsgegevens is een ‘hot issue’, zeker in deze tijd met big data en Internet o [...]

 

Lees meer  

Bereik de connected consument met het 3xC IoT-model
11 mei 2017 [10:07], 1118 views

Bereik de connected consument met het 3xC IoT-model

Hoe kun je als organisatie IoT-data gebruiken om je te onderscheiden en de connected klant te bereiken? Blue Hill Research licht toe hoe een IoT-model gebaseerd op 3 [...]

 

Lees meer  

5 sprekers op SAS Forum die u zeker niet wilt missen
10 mei 2017 [10:25], 1608 views

5 sprekers op SAS Forum die u zeker niet wilt missen

Over een maand is het zover: SAS Forum.  Lees hier welke 5 presentaties u op 9 juni absoluut niet wilt missen.

 

Lees meer  

GDPR is onverwacht hulpmiddel voor de marketeer
1 mei 2017 [09:57], 790 views

GDPR is onverwacht hulpmiddel voor de marketeer

Het einde van intrusive marketing is nabij. Door klantdata slim in te zetten, kunnen marketeers klanten en prospects op elk moment van gerichte boodschappen voorzien [...]

 

Lees meer  

SAS voor 11de keer leider in Multichannel Campaign Management
18 april 2017 [12:01], 915 views

SAS voor 11de keer leider in Multichannel Campaign Management

Om als marketeer succesvol te zijn moet je realtime actie kunnen ondernemen op wensen en verwachtingen van klanten in alle kanalen. SAS Customer Intelligence met adv [...]

 

Lees meer  

Advanced analytics helpt Tele2 bij voorspellen churn
10 april 2017 [10:18], 1122 views

Advanced analytics helpt Tele2 bij voorspellen churn

De technologie is aanwezig en je hebt een gedreven team, maar hoe ga je nu daadwerkelijk aan de slag met advanced analytics? André van den Reek, Manager [...]

 

Lees meer  

Thema SAS Forum bekend: Experience Your New Possible
9 maart 2017 [04:03], 1429 views

Thema SAS Forum bekend: Experience Your New Possible

Op 9 juni aanstaande vindt SAS Forum Nederland plaats. Het thema van de dag is inmiddels bekendgemaakt: ‘Experience Your New Possible’. Daarmee geeft SAS aan dat het forum [...]

 

Lees meer  

3 analytics-trends in de retailsector
29 november 2016 [11:34], 1634 views

3 analytics-trends in de retailsector

De feestdagen zijn de belangrijkste tijd van het jaar voor een retailer. Hoe maak je ze met analytics nog succesvoller? 

 

Lees meer  

Marketing en IoT een gouden combinatie
25 november 2016 [03:12], 2303 views

Marketing en IoT een gouden combinatie

Data vanuit het Internet of Things wordt voornamelijk gebruikt voor preventief onderhoud of detectie van defecten, maar er zijn veel meer branches waar sensorinformatie he [...]

 

Lees meer  

Waarom marketeers zowel creatief als analytisch moeten zijn
7 november 2016 [11:20], 1943 views

Waarom marketeers zowel creatief als analytisch moeten zijn

Als marketeer kun je simpelweg niet meer of creatief zijn of analytisch. Om succesvol marketing te bedrijven moet je beide in huis hebben. 

 

Lees meer